Програми лояльності кредитних копаній допомагають заощадити
Кожна кредитна компанія, звичайно, хоче залучити якомога більше клієнтів. Для даної мети час від часу проводяться різні конкурси, розіграші та акції. Але, крім подібних заходів, також діють програми лояльності для постійних клієнтів. Чи дійсно вони приносять вигоду клієнтам? Чи варто в них брати участь?
Які бувають програми лояльності?
Для початку варто сказати, що будь-яка програма повинна виконувати кілька основних функцій – бути вигідною, зручною, чесною та унікальною. І це стосується обох сторін: як позичальника, так і кредитора.
Запускаючи будь-яку програму лояльності, кредитна компанія надіється на приріст прибутків, шляхом збільшення активності клієнтів, тобто, видачі більшої кількості кредитів онлайн. А клієнти, беручи участь в даних програмах, у свою чергу, надіються заощадити на кредиті та отримати якісніше обслуговування, а також певні пільгові можливості, щоб не сумніватись, що вігідніше: взяти кредит чи назбирати потрібну суму.
Більшість існуючих програм лояльності можна умовно поділити на кілька категорій:
1. Програми лояльності, які мають незмінні умови користування кредитними послугами після першого вдало погашеного кредиту. Тобто, вчасно погашаючи перший кредит, клієнт зможе оформляти усі наступні за заздалегідь встановленими правилами. |
2. Програми лояльності, які дають позичальникам можливість підвищувати кредитний рейтинг. В результаті виконання всіх умов попередніх договорів, кожен наступний кредит буде мати вигідніші умови обслуговування. |
3. Програми лояльності з системою накопичення балів, які потім можна використати для різних цілей, наприклад, на отримання знижки чи для погашення відсотків. Бали присвоюються кожному учаснику програми залежно від його кредитної поведінки. |
Правила участі в програмах лояльності
Більшість програм лояльності мають подібні правила. Вони є досить простими і передбачають лише сумлінне виконання позичальником боргових зобов’язань перед кредитором без жодних додаткових дій. Проте, бувають випадки (дуже рідко), коли компанії надають додаткові бонуси. Наприклад, коли позичальник допоміг в піарі: залишив позитивні відгуки про обслуговування, чи можливо зробив репост сторінки кредитора на власному профілі в будь-якій соціальній мережі.
Загалом програми лояльності мають набагато гнучкіші вимоги у порівнянні з акціями кредитних компаній. Постійні учасники таких програм, хоча і зобов’язані на вчасне погашення кредитів, але це не являється основною складовою участі. Наприклад, якщо позичальник не має можливості вчасно внести платежі по кредиту, але при цьому оформлює послугу пролонгації, то він і дальше може користуватись пільгами, які надає програма. |
Виключення становлять програми лояльності з системою підвищення рейтингу, який залежить від кредитної поведінки. У випадку продовження терміну договору або прострочення платежу кредитний рейтинг такого клієнта буде знижено, але участь у програмі все ж не буде скасовано, певні пільги й надалі будуть доступними.
В яких кредитних компаніях діють програми лояльності?
Сьогодні програми лояльності доступні майже у кожній кредитній компанії, виключення можуть становити тільки компанії, які відкрились зовсім недавно або дрібні кредитні установи, де можливо отримати кредити в невеликих розмірах.
Якщо ви плануєте часто звертатись за послугами кредитування, радимо вибирати кредитні компанії, які працюють на фінансовому ринку тривалий час – мінімум 2-3 роки. Найкраще звертати увагу на фірми, які займають перші місця в рейтингах кредитів онлайн. Адже саме такі кредитори пропонують вигідні умови для нових клієнтів, а також хороші програми лояльності для постійних.
Кредит під 0% чи програми лояльності – що вигідніше?
Найвигідніший кредит – це, звичайно, кредит, за який не потрібно платити. Безвідсоткові кредити найчастіше доступні новим клієнтами, але на період не більше 15 днів. Дуже рідко можна зустріти пропозицію оформити перший кредит під 0% на 30 днів.
Програми лояльності у кожній кредитній компанії, хоча і вигідні, але не дають можливості користуватись кредитними коштами безкоштовно. Тому відповідь на питання, що вигідніше: безвідсотковий кредит чи програма лояльності, очевидна. |
Проте, тут важливо також звернути увагу на ще одну важливу деталь, іноді кредити під 0% мають особливі умови користування, згідно з якими договір оформлюється наприклад на 30 днів, а відсоткова ставка не буде нараховуватись тільки перших 15 днів. При цьому дострокове погашення не передбачається, тобто кредит потрібно погасити в останній день дії договору.
Якщо внести оплати через 15 днів після підписання договору, то безвідсоткове кредитування може бути анульовано, а до оплати буде нарахована звичайна відсоткова ставка за кожен день користування. Якщо ж дотримуватись усіх умов договору й погасити кредит у відповідні терміни, то насправді доведеться заплатити половину вартості, адже за перших 15 днів оплата не нараховується.
Зважаючи на такі нюанси, варто уважно читати умови кредитування перед підписанням договору з новою компанією. А також порівнювати правила оформлення кредиту під 0% або кредитки з умовами кредитування в компанії, де є, наприклад, хороша програма лояльності.
Скоринг
Що таке кредитоспроможність? Якою вона буває? І від...
Скоринг має вирішальне значення в питанні надання кредиту....
Коментовані статті
Без сумніву, кожен клієнт кредитної компанії або банку бажає мати найвигіднішу пропозицію. Однак, чи...
Борги – це серйозні проблеми, які постійно забирають наш спокій, додаткові кошти, а нерідко й здоров’я....
Кредит під нуль відсотків – це пропозиція більшості небанківських кредитних компаній отримати перший...
Студенти – це люди, яким постійно потрібні гроші. Знайти оплачувану роботу важко, та й часто на неї немає...
Додати коментар
Коментарі